Aprilväder...

2011-04-06 - 11:51:21
Känner mig fruktansvärt omotiverad av det gråa och regniga vädret, men jag är glad att det inte är snö som kommer ner iallafall, vill inte börja om nu...
Tycker att det är så underbart när solen skiner igenom, men det växlar verkligen fort, det är väl det som kallas Aprilväder.

Blev lite irriterad idag, har vid två tillfällen nu lagt bud på tradera på startkit för uv-gele-nagelar, och första gången bjöd någon över ganska fort, men nu hade jag lagt ett bud på ett paket som går ut ikväll, och nu imorse var det någon JÄVEL som bjudit över, och jag ville inte lägga mer. Så jag får försöka senare igen, annars ger jag snart upp... 

I måndags skulle jag gå iväg till Wede, kom en bit på vägen och fick sedan vända pga att jag började må så illa och fick så ont i magen... Så jag har jobbat lite hemma med mitt bildprojekt, men måste komma på fler bilder att jobba mer. Ikväll är det dags för Wede igen och då ska jag be om lite hjälp med saker som jag fastnat på, lyckades inte riktigt som jag ville. Kanske blir att fråga Annice om hjälp... Brukar oftast bli bättre då ;)

Igår vaknade jag 6.40 av att mobilen ringde, det var Ulrika på FF som ringde och undrade om jag kunde jobba igår och idag, tyvärr så hade jag saker inbokade igår och idag är det skola. Men det verkar ju iallafall positivt inför sommaren =) 
Klockan 10 hade jag bokat ett möte med studievägledaren på Campus för att skriva och lämna in min återkomstblankett så att jag kan fortsätta mina lärarstudier i höst. Sedan cykla jag hem och jobbade lite mer med bilden, och sedan begav jag mig hemifrån för att hämta Nova klockan 15. Vi gick förbi apoteket och hemköp på vägen hem, blev varsin glass då också. När vi kom hem så käkade vi glassen och sedan blev det lite mys innan vi gick ut till lekparken på gården en stund tills det började regna. 
När vi kom in ringde jag Gurra och kollade om han kunde hämta mig, då jag valde helt fel jacka för vädret. När vi kom hem så gjorde vi iordning mat och sedan blev det NCIS och Desperate Housewives, innan sängen kallade. 

Nu är det dags för lite MaD, så tack och hej för mig =)

Puss o kram
//Roni☆

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0