Satan i gatan...

2011-04-07 - 00:05:35
Tror inte att det är min dag idag riktigt =S Inte för att dagen varit speciellt dålig eller så, bara lite allmänt jobbig. Missade MaD-lektionen idag pga jobbig mensvärk, så nu har jag bokat in en pluggdag ihop med brorsan imorgon som också läser MaD, men inte på Komvux utan på distans på Jönköpings Universitet.
Detta ständiga molnandet i magen har fortlöpt HELA dagen, känns ju som om jag ska förblöda eller något, men det verkar inte finnas någon risk för det iallafall... Förstår inte, om den nu ska envisas med att vara så pass sen som den var denna månad så kan den väl iallafall vara schysst när den kommer, för detta är ju för fan inte rättvist...
Taskigt att straffa mig när det är den som var sen, det var ju inte mitt fel iallafall!!!
Det är verkligen en pina att vara såhär uppsväld och känna sig bläig, humöret blir ju inte på topp heller för den delen när man går omkring och har ont och känner obehag mer eller mindre hela tiden.

Tog mig hursomhelst iväg på Wede-lektionen iallafall, och nu har jag (efter att ha suttit hemma och lekt lite också) fått ihop 3 bilder till mitt bildprojekt, har ett par idéer till på gång, så det kan nog bli bra.

Nu ska jag försöka ta mig in i sängen och sova lite, får se om jag får sova lite inatt och att inte magen bråkar för mycket med mig.

Skulle verkligen behöva en härlig björnkram från min älskling nu, men vi tycks inte riktigt ha samma tankar där, för han sitter och snarkar i soffan och verkar mer bli irriterad på mig då han plötsligt ska börja dra i mig och jag säger ifrån för att jag har ont. Så jag får nog glömma den kramen, även om jag skulle behöva det...

Godnatt...
//Roni☆

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0