Jag ska krama kudden snart...

2011-03-18 - 01:41:58
Torsdagnatt, borde väl redan ligga i sängen... Och jag är på väg dit. Men kände att jag ville skriva lite, även om jag inte riktigt vet om vad... Men jag har någon sorts rastlöshet i mig, känner mig nästan lite irriterad, men jag vet inte varför! FRUSTRERANDE?! Ja, helt klart!!!

Det kan kanske delvis bero på min älskade sambo, som de sista två dagarna har gjort mig lite irriterad till och från. Även om jag inte försöker göra någon större grej över småsaker blir det ibland svårt att se mellan fingrarna när man känner sig som ett irritationsmoln. Blir ju inte bättre då när någon går och pushar en lite grann då och då... Som igår hade vi en LÅNG diskussion om förutfattade meningar och fördomar, efter nästan en timmes diskussion erkände han att jag hade rätt när jag kopplade det hela till ett annat ämne, men fortfarande så kunde han inte acceptera det i ämnet som bidrog till diskussionen. Jag älskar min sambo något otroligt mycket, men ibland kan han vara jävligt insnöad... Kanske är det detta som fortfarande ligger och gror i mig, det blev liksom aldrig något riktigt avslut på diskussionen - eftersom han aldrig erkände att jag faktiskt hade rätt ;)

Pga att detta som antagligen ligger kvar så känner jag mig väldigt lättretlig, och jag hatar den känslan. Jag vill verkligen inte uppfattas som en irriterad bitch, även om jag KAN vara det, men det är INTE personen om jag i vanliga fall är! Jag är oftast väldigt glad och positiv!!! Jag skulle gärna vara det nu också!

Idag har jag varit hemma hos Jessica och David, fick ibjudan till Eltons dop. Vi tog en liten fika och promenerade sedan ner på stan en sväng. Kollade lite och jag köpte ett par tights, då mina gått sönder. Gick sedan hem till mig en sväng så Elton fick lite mat innan de begav sig hemåt och vi började med mat. Det har inte hänt så mycket mer idag.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, har en MaD-lektion och sedan är det helg =) Och på lördag blir det Linköping och bli stylad och fotad ihop med Jessica, ser verkligen fram emot det.

Igår gjorde min bror mig väldigt stolt, jag vill inte skriva något mer om det direkt utan att ha kollat med honom först att det är OK! Vissa saker ska man inte sprida ut, även om det kanske inte är så farligt i sig, men ibland kan det vara skoj att få sprida nyheter själv! Han hade väl ringt mamma, pappa, Kenta, farmor och farfar, morfar och mormor mer eller mindre direkt, så de flesta vet nog redan, men iallafall...
Grattis Jens (som aldrig läser sin systers blogg), jag är så stolt över dig <3<3<3

Nu ska jag borsta tänderna och krama kudden lite...
Godnatt...
//Roni☆

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0