Tidsfördriv

2011-04-16 - 22:01:56
Sitter hemma hos pappa och skriver mest nu ett inlägg för att egentligen ha någon att göra, ett tidsfördriv så att säga... 
Har idag varit och hälsat på hos farmor och farfar, skulle ha försökt åka förbi Lisa också, men när vi hade tid hade inte hon, så det får bli imorgon istället. 

Funderar på om jag kanske skulle spela lite Sims 3, har skivan i datorn så det går ju faktiskt, eller om jag skulle kolla på någon film, men känns ju som om jag borde kolla på något ihop med familjen då... Skulle kanske ha tagit med något spel så man kunde hålla sig lite sysselsatt. Thias sitter och spelar på iPoden och pappa zappar mellan snarkningarna mellan kanalerna, och älsklingen snarkar mest, även han vaknar till då och då... 

Gjorde iordning en cheesecake idag, visserligen lite för sent, men vi åt inte mat förrän vid 20-tiden, men cheesecaken är inte klar ännu, och jag är ganska seg, men jag vet hur god den är så jag vill ju gärna ha en bit innan jag sover iallafall. 

Nä, nu ska jag leta upp något annat tidsfördriv =)

Soo long...
//Roni☆
Postat av: Bina

Haha bra där, bara skriva för du är uttråkad xD Men ja jag antar de e en rätt bra lösning för dig, då får du vara uttråkad oftare så du orkar göra fler inlägg ;) Kramen

2011-04-17 - 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0