Oväntat besök...

2009-03-18 - 09:36:57
I går träffade jag Bina, missade självklart spårvagnen jag hade planerat att åka med, jag är så jävla kass på att planera! Eller inte på planeringen i sig, men på att sedan lyckas hålla den =S Vi träffades iallafall vid hörsalen och sedan blev det en tidig lunch uppe på kupolen, sedan blev det en "något-gott-att-ha-till-fika"-besök på Lindahls innan vi gick hem till henne för att kunna skriva ihop opponeringen! + att fika!

När jag kom hem vid 15:30 blev det att börja kolla på alla tenta-saker, fram tills Gurra kom hem, då blev det lite SingStar för att få rensa hjärnan lite innan jag fortsatte... Sedan blev det att fixa iordning mat, som vi sedan åt oxå samtidigt som vi kollade på NCIS, och därefter blev det Desperate Housewives. Sedan blev det lite mer tenta-plugg och att skriva ut alla uppsatserna från gruppen så att man kan läsa igenom dem, vilket blir förmiddagens underhållning!!!

Laddade ner nya MSN igår oxå, och det verkar fungera kanon, vet inte vad brorsan gjorde sist för att det skulle gå så dåligt (se inlägg)!!!

Nu till mitt oväntade besök, och NEJ, jag bjöd honom inte på Gevalia, jag sköljde vatten på han så han åkte ner i avloppet... SE DETTA SOM EN VARNING, DEN SOM ÖVERRASKAR MIG FÅR INTE KAFFE UTAN BLIR NERSPOLAD!!!
MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Nu ska jag sätta mig och läsa klart uppsatserna iallafall...

Puss o kram


min oinbjudna och oväntade gäst
//Roni☆
Postat av: KS

FYYYYYYY vilket äcklig jävla sak iiiiikkk ikkkkk. 7 månader utan en syn av nått sånt här. Peppar peppar nu kommer de nog en och äter upp mig!

2009-03-18 - 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0